راز من

راز من

متن های جالب،عکس فیلم و سریال،همه چییییی
راز من

راز من

متن های جالب،عکس فیلم و سریال،همه چییییی

خوب میشم...

 باور کن خوب میشم...

هرچی داشتی برداشتم ودور انداختمشون. موهاموکوتاه کردمو زود بلوندشون کردم دقیقا رنگی که متنفر بودی اسمتو زندگیم سیو کرده بوده اما زود عوضش کردمو اسم خودتو گذاشتم. بی تو بودن برام خیلی خوب شد.چه قدر هم خودمو اذیت کرده بودم اصلا برام مهم نیس,خوب شد که تموم شد یه بار سنگین از رو شونه هام برداشته شد باور کن که خیلی وقته به نبودت عادت کردم. خودمو تو کوچه ها انداختم دستای مست و غریبه رو گرفتم راستشو بخوای اصلا پشیمون نشدم اما ازوضعیتمم راضی نبودم. راستش واقعا خوبم اولین بار احساس میکنم آزادم تو رخت خواب ولو میخوابم، میگم آخیش دیگه همه چیز مال منه...
دلم هر چی میخواد اونو انجام میدم
اما بعضی وقتا...
عصر که میشه یه چیز(احساس)عجیب بهم دست میده ...
ناله میکنم...
دلتنگ میشم...
نمیتونم عکساتو بریزم دور ...
نمیتونم نگاه کنم...
عصبانی میشم...
خیلی عصبانی میشم..
میخوام ناراحتت کنم,میخوام آتیشت بزنم،اذیتت کنم،
اما بعدش...
اروم میشم
واسه توهم ناراحت میشم
اما خوب میشم باور کن که خوب میشم...

نویسنده:آنیتا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.