راز من

راز من

متن های جالب،عکس فیلم و سریال،همه چییییی
راز من

راز من

متن های جالب،عکس فیلم و سریال،همه چییییی

از امشب عروس دریا خواهم شد...

  



رو به رویای دریا وایستاده بودمو به موج های کوچیک و بزرگی که خودشونو با سر سختی به صخره ها میکوبیدن نگاه میکردم.چی شد که به اینجا رسیدم؟؟

یاد خاطراتمون افتادم همیشه از سیگار و مشروب متنفر بود ولی کجا بود که ببینه از دیشب تا حالا یه پاکت سیگار کشیدمو یه شیشه و ی س ک ی تموم کردم و به آلبوم خاطراتمون نگاه کردم در حالیکه تو هر صفحش رد اشکام معلوم بود نمیخواستم...این زندگی رو بدون اون نمیخواستم ...
بهم شک کرد به عشقم به دوست داشتنم رفت رفتو واسه همیشه منو تو داغ رفتنش عزادار کرد و حالا ...
امشب عروسیشه. داره ازدواج میکنه و منم نمیتونم کاری کنم داره با یکی پیمان میبنده که بهش ایمان داره .
فقط یه چیز تو ذهنم تکرار میشد:میرمو میمیرم و آسوده میشم از عشق، میرمو میمیرم ،جشن تولده مرگمو برای تو، زیر آب میگیرم... منم داشتم میرفتم .میرفتم که عروس دریا بشم. نشد ،نتونستم عروس عشقم بشم. نخواست حتی زنده بمونم یادمه با چه نفرتی گفت کاشکی میمیردی منم دارم به حرف اون عمل میکنم مگه میشه ازم چیزی بخواد و من بگم نه اینم آخریش بود .چشمام بستم اولین قدمو گذاشتم..

نویسنده:آنیتا

نظرات 2 + ارسال نظر
sahar پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 13:13

عالی بود...

محیا خانوم! چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 21:17

آنیتا مشکوک میزنی ها!!!!جشن تولد مریم برای تو توی آب میگیرم...وااای عاشقشم.بنیامین رو میگم!!!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.